Selasa, 6 September 2011

cerite raye saya

seminggu lah lebih kurang dah raye,
pendek sangat rase raye tahun ni!!!
ramai lg insan2 yang wajib jumpe di hari raye y masih hilang jejak pertemuan..
ade yang kerje x dapat cuti, ade yang hari raye jugak lah oliday kat kelantan..
kubur abang pun x sempat pergi ='(
tapi raye tetp lah raye...
x pernah mengecewakan =)

walaupun kampung dah lame x balik sebab dah tak de siape duduk, tapi kampung tetap jadi pilihan untuk sambot raye,,bukan raye lah kalau sambot kat kuale selangor!
walaupun kuale dah diketegorikan kampung..


tema kte n anje toun ni polcadot,,,baju sangat besar sebab baju dorg yang belikan sambil kte kat penang jerit2 bagi pesanan.."belikan baju raye alang besar2 tau! alang gemok,t raye nk mkn banyak2.."
hambek kau..dpt bju muat masok lg sorang!
kasot pun sponser....sbb last minit carik kasot,xde yang bekenan,,akibatnye kne lah pakai heels n puan besar noraini nmpk sgt comel jln diapit galah2!hahahha....
hari raye nie paling terbaik lah..sebab dapat makan sodap2!!!
yong,anje n mak masing giveup after sampai 3 4 rumah..masing2 dah pegang perot konon kenyang sangat lah 2 =P..
nasib baek darah pahlawan yang mengalir dalam tubuh kte nie membolehkan kte menghentam licin semue lauk pauk y ade....gua anak ayah,,same2 lah kuat melantak!

hari kedue ktorang 1 family sekali ngan m.tam pakai bju same...ala2 nak masok nasyid..iman adalah mutiara,di dalam hati manusia..lalalalallal....



nampak x!!!!begitu samenye...y kat atas adalah puan emak,,n y tudong itam nie m.tam a.k.a mak mentue x jadi =P,,owh y kecik kt belakang anje..=)...korang perasan x tangan kte macam tangan zombi???hahahah...

ayat wajib waktu raye mestilah..yang mane akak?y mne blaja kt peneng?la...nie ke adik,lagi besar dari kakak2nye..
tengok je lah gambar family tuh..kan ke mmg adek lg besar dari kakak2nye??? =D

okeyh..nie pulak gambar sahabat.rakan karib.sayang2 saye.

okeh.mule dari kiri Dr.atikah(kte doakn ko atikah..hehe),anis bakal bsneswomen, ahli kimia- nur azira jumat, kaki politik-aisya,,2 y tudong merah kte y baek dengan paan- programer dan yang pegang nikon uh fiza,sblh die raje..pun budak pentakbiran awam..mcm aisya!!


tyme nie hafiza xde lagik..lupe nk kutip..=P

dalam padat2 waktu uh..sempat lah jugak raye ngan dorang!
boleyh meroyan la kalau x beraye ngan dorang...............
hapening sangat klu kuar ngan dorg,,walau pun dari luaran nampak sopan2 gitu..
tapi kalau dah ramai2 kumpol..hilang adab gadis melayu yang menjadi sanjungan masing2...=P


selamat hari raye semue..
maaf zahir dan batin,
dari sekecil2 kesalahan sehingga ke salah silap yang melampau,
harap diampukan.
dan mengambil nasihat mak,,,
kte juga dah memaafkan semue insan2 yang pernah menjadi kawan,lawan dan semue2 nya.
kita manusia biase,y sering alpa,,
mungkin kte ade salah tingkah dan kata,
tanpa kte sedar.
sampai terputus silaturahim dan persahabatan kita..
dan maaf andai kte masih x menegor dan tersenyum walau tiada dendam,,
easy 2 forgive,but hard 2 forget...
salam lebaran!!! =)


2 ulasan:

  1. cantik ah pose kau yg wane biru nih...

    BalasPadam
  2. eh.skema je memuji =P
    blushing lahhhh...hahaha,

    BalasPadam