Sabtu, 14 Julai 2012

bukan kisah dongeng dan bukan kisah baju pun sebenarnye

dulu ade sehelai baju nie,
cantik. baju ni selese sangatlah kalau pakai,
baju ni baju faveret, mane2 pakai die.
kalau x macam x lengkap.

bile kte g penang, baju nie jauh,
tapi baju nie sekali  sekale ade.
ade.,xde, ade, xde.
kte dah mule x peduli baju ni,
ade.adelah,, x de, xpe.

bile dah masok sem 4, baju nie langsong hilang,
dah x muncul,
kadang2 hati mencari .
tapi otak melarang.
ego tinggi!

sepanjang baju nie hilang, banyak baju lain berjaye curi tumpuan.
baju lg cantik,
baju lagi mahal.
tapi endup. hati tutup,
mase tu x pernah pun rase ni punce dari baju tu.

tapi bile semalam,
jumpe balik baju yang hilang tu !
bibir terus senyum.
senyum . senyum.
ouh. rupenye aku rindu baju nie,
baju yang aku selese.
baju yang kadang2 aku benci, tapi akhirnye aku tetap cari
tapi lepas ni baju ni akan hilang lagi.
aku tau.
dan  aku x kan cari.
dan aku cume harap ade baju lain.
baju yang pun selese dan x kan hilang macam baju ni.
sebab aku xnk hargai bende yang x pasti.


4 ulasan:

  1. ayat kau yg last tu adlah key word for everything, in terms of study and also love. double check :)))

    BalasPadam
  2. yes! paan faham..baru la layak digelar bff..hahaha,,

    BalasPadam
  3. hmm mcm ada someone dimaksudkan .. yg tu ke.

    BalasPadam
  4. =). ko pun paham. syg kau!

    BalasPadam